Friday, July 17, 2009

Pembelajaran Di Dalam Kampus

Setelah hampir seminggu bermulanya kehidupan sebagai pelajar Ijazah Sarjana Muda Perpustakaan dan Maklumat. Boleh la aku biasakan hidup tanpa kawan-kawan segila otak. Sebab yang lagi 3 budaks budaks tu masing-masing dah membuat haluan masing-masing,begitu juga la aku.

So far, class,lecturers,friends semuanya superbbbb. Best,cun,mantap.hehe
Menjadi seorang pelajar yang degil tak nak tinggal kat asmara eh asrama adalah sesuatu perkara yang aku malas nak fikir. Rasanya ramai lagi yang memerlukan tempat tinggal kat dalam kampus.

Anyway, banyak benda yang aku tak nak duduk hostel ni, the first thing is cost. Cost sewa rumah walaupun hanya sekali bayar untuk satu semesta. Secondly, aku malas nak angkut-angkut barang-barang aku(dalam kamus indon angkut-angkut adalah van yang angkut orang macam bas gitu). Dah tu confirm aku selalu je nak balik rumah da tahu rumah dekat yedakkk.. Tapi sebenarnya duduk hostel atau duk rumah adalah suatu perkara yang sama. Cuma kat rumah senang nak buat perkara tersembunyi. Hahahaha Anyway rumah yang aku selalu tumpang memang superbbb,best,comel cam kartun dorang tu. Harap harapan mereka menerima kedatangan orang luar seperti aku ni di rumah bersih mereka itu.

Erm.. next time i'll upload pictures of my classmates. So, hang pa semua boleh la usha-usha mereka ini sangat la tomel dan gomel dan momel.
HAHAHHAHA

No comments:

Post a Comment